Jakan / Stress

HeJ !

Sofie har varit sjuk idag :(
Krya på dig :)

Men över till dagen:
Imorse när jag vaknade stod mobilklockan på 07.37. Alltså hade jag brottom. Springer upp och väcker mamma. Jag säger : Jag kommer inte att hinna. jag har redan hunnit dra av mig kläderna och satt på mih morgonrocken. Jag kutade in i rummet sen och satte på mig nya kläder. en Elmo tröja, Cerise självlysande kofta, ett par jeanstight och ett par mjukisar. Sen så kutade jag in i badrummet gick på toa. Sen kutade jag in i mitt rum för att, lägga i saker i min väska. Sen så satte jag på mig mina ytterkläder och skulle då gå. Men jag insåg att jag hade glömt att borsta tänderna. det gick typ på 30 sekunder. jag drog den framochtillbaka 4 gånger, sen var det klart. Sen så gick jag. Då var klockan kanske 43 elr nåt. Sen så sprang jag ner för backen och kutade ganska mycket.  Sen så messade jag med Fanny lite och sa att hon skulle säga till Lena att jag kunde bli sen. Lixom , jag hade ju försovit mig för min mobil dampa typ . men då så gick jag. Men jag kom ändå till skolan i tid. jag kommer alltid i tid. Bra va ? Sen så när jag börjar i VS så kommer jag säkert aldrig komma sent heller och inte skolka, det gjorde jag bara i 6:års och typ i lågstadiet bara för att jag blev sur. kommer ni ihåg (dom i min klass) Tillexempel Fanny. Jag blev ju typ as sur ibalnd ;) Men över till dagen. lena bara när jag kom : Så du hann ? Jag bara jaa, men jag åt ingen frukost. Vi hade NO idag och det ville jag ju inte missa. Men det har hänt en gång tidigare att jag skippat frukosten för att jag vaknar sent. Men över till dagen (igen, guuud vad långsamt) No läraren var lite sen så vi hade läxförhör, vi har läst kap 3 i Eldens Hemlighet . Det var muntligt förför.

men nu måste jag sricka till Clara Bebo, skriver mer sen ;)

Hoppas ni inte blir besvikna :(

over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, :)

2010-02-24 @ 20:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0