SOPRTLOV !

Hej !c ^^
Idag är jag glad, för det är SPOOOOOOOOOOORTLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV <333333 På söndag åker jag och pappa till Sälen ^^ Ska bli kul. Kommer att ha internett där ^^ Fast ett segt internet :( Vi kommer bo nära liften. Idag i skolan på idrotten hade vi Fia med knuff. Jag var i det guula laget. Vi kom 4 första gången, 1 andra gången, 1 tredje gången och 1 sista gången. Vi slog ut blåa dom två sista gångerna när vi körde med kuff ;) Vi blev själv aldrig utknuffade :P Najjs :)
Jag var med Clara efterskolan. Vi tog en massa bilder. Men kommer ej att lägga ut dom på bloggen hära ;) För hon och jag vill inte det :P
Men vi har typ flummat och lagat mat. Det blev pankkakor. Brandvarnan började gå x) Det blev för mke rök, så vi fick ta på oss solgläsögen.
Vi spelade Barn Monopol. Jag vann. Hoon fick sälja alla sina hus för att få pengar. Sen så fuuskade hon oxå :( Inte bra :p
Vi spelade Nintendo oxå, det var najs, iaf när jag vann :P Inte när hon vann.
Föräldralåset på datan suuger.  får inte sitta mer än till 22 :(

Imorn ska jag vara med Clara. :P

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0