Tjuuuuue bräääääääh !

Heeej !

Idáh har det varit skolan ! :)
Jaa, vi hade först läsning, sen var det Matte efter det var det klassråd .
Jag har kommit längre i matten =)
Fast Sofie har kommit längre än mig .
Hon är på Diagnosen, jag är på arb tsm :)
Jag jobbar med Fanny .
Vi är bäääääst
Vi satt med en upg typ 10 min, men sen så gick det x)
Efter skolan så tog jag Sälskap med fanny , sofie , alicia & sen kom Olle .
Olle frågade om jag & sofie ville följa med in till han .
Vi ville, men han hade Wii
Då blev det roligare :)

Nu ska Sofie skriva :)

Puss (för vi är hemma hos henne XD )

Byyyye // Frida <3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller me ! Bäääst ! x)

2010-02-23 @ 16:57:39
URL: http://knappizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0