Väntar ...

Hej !
Jag väntar på ett samtal från Sofie :)
Vi ska ju typ samåka till teatern imorn .
Fast vi tar bussen :)
Jag tycker att det är roligt eftersom vi har fått så många besökare redan på andra dagen =)
Håller ni inte med mig ?
& ETT SUPER DUPER MÅNGA TACK TILL VÄRLDENS SÖTASTE ELLINOR SOM HJÄÖP MIG ATT SÄTTA DIT HEADERN & BAKRUNDEN .
DU ÄR SUPER DUKTIG :) (HOPPAS VI SES SNART)
Jag träffade henne när jag var på pappas jopp och det var nån sportcamp .
Då så träffade jah henne =)
Vi träffades typ 08 en vecka då .
Ingen gång 09 .
Men i början av 2010 kom hon hit :)
Vi var vid Tippen .
Sen kom M & N & frågade om jag ville hänka typ till Tippen , men Elli var ju där , så jag hänkade inte . :)
Jag saknar dig sjuuuuuuuuuuuuuukt gumman <33

Puss & Godnatt (inte än, men säger det iaf ) :)

bYYE // Frida the best (a'<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0