Godmorgon ♥



Igår så spelade jag tennis. Det var tråkigt i början, men sen skulle man gå till Hasse (typ han som hade hand om oss) Då gick det super bra, jag missade bara bollarna i början, men så missade jag typ ingen. :) Jag och Lin kanske ska börja. Men isåfall sent på onsdagkvällar. :) För hon har simning, men simhallne ligger typ 50 meter från tennishallen. :P Vi fick gå tfram och tillbaka till tennishallen, det var inte kul. Okej, det kanske inte är så himla långt, men ändå. Men på vägen till skolan så ville jag verkligen inte gå tillbaka, jag var as trött :I När jag kom tillbaka till skolan så hade vi sy slöjd, jag gjorde ett par örhängen. Efter det så var det lunch, det blev pyttipanna. Efter lunchen så gick jag typ in på toan och gjorde Svarta Madame. Man säger "Svarta Madame, Svarta Mademe, kom fram, kom fram." Sen så spolar man och säger så 3 gånger. (Man spolar efter varje gång man har sagt.) Sen så ska man typ se några ögon eller händer, men jag lyckas aldrig se något :P

Efter skolan så gick jag, Lie, Fie och Lin till ICA. Vi köpte godis mer än 1 kg :$ jag köpte läsk, Lie köpte godis och Fie köpte chips. Sen så gick vi till Lin och lämnade allt. Sen så gick jag och Fie hem till mig. Lie gick hem till henne. Jag och Fie flummade ganska mycket, vi spelade UNO också. Sen så gick vi till Lin. Klockan femöver halv 7 så gick vi till pizzerian. Vi fick vänta på pizzan i över 40 min :$ Och Lie skulle ju komma. Sen så sa Lin att någon skulle gå tillbaka, så jag gjorde det. Det var as läskigt att gå i mörkret (jag hatar det) Sen så såg jag Lie komma ut från Lins port. Sen så såg jag att hon inte hade ytterkläder på sig. Så jag gick in. Lins mamma hade kommit hem det var tur. Lie fick stå nästan 10 min och vänta på att någon kom. Sen så kom tjejerna. Vi åt våran as bigga pizza, sen så flummade vi gärnet. Vi kanske kommer att lägga ut bilder här på bloggen, men bara kanske. Lin började as garva och hon låg på golvet o skrattade så hon knappt kunde andas. :P

Nu ska jag gå och äta, för jag ska vara vid Hallen om en timme, vi ska spela säsongens sita match. Berättar senare hur det gåt :D

Puss hej , tjejer jag älskar er ! <33



Kommentarer
Postat av: Lin

haha aa de va kul, men jobbigt att vänta på pizzan:P

2010-03-27 @ 10:21:53
URL: http://pinksisters.blogg.se/
Postat av: IDA ♥

SV: *Ja elr hur :P Guuuud vad jag vill ha tbx Amigo :'( Hoppas dom bygger upp den :'D Fast det kmr dom nog nt göra :( <333*

2010-03-27 @ 20:39:21
URL: http://decemberbaarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0