Hellu ! ^^

Hellu ! ^^

Idag i skolan hade vi nationella det var i svenska. Man fick typ skriva "fritt" fast på en "grund" eller vad man ska säga. Sen så efter skola nså gick jag ner till ICA med Fanny o Malin. Sen så väntade jag på bussen, den kom typ 5 min sent ;o Okej inte så farligt men ändå. Sen så åkte jag till Jakan, mamma var på samma buss som mig för att vi skulle åka dit tsm. ^^ Vi gick och hämtade mina *******. Sen så checkade vi lite affärer. Jag köpe ett par Jeans Tights från H&M, sen så köpte jag ett par Reebok skor från TeamSportia. Dom var blåa med en massa mönster. Men nu ska jag göra min läxa. Asså inte den som är till imorgon, den är klar. Jag menar den som jag skulle lämnat idag. ^^ OBS ! Men jag har haft så mke annat o tänka på, satt -.-'

Nu ska jag tagga !

Puuuuuuuuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0