Vi kör Emelie - stajl = Hiss och Diss <3

Ja, då ska jag göra en hiss och diss då. För er som inte vet vad det är så kommer jag att hissa saker jag tycker om och dissa saker jag inte tycker om. Nu börjar vi! Hiss no.1: Spanskalektionerna! Ja, våra spanskalektioner är bara sååå roliga. Detta är såklart på grund av vår spanskalärare. Som igår till exempel, då hade vi disco i klassrummet och vår lärare satte på musik på spotify! Det var grymt kul, tänk om alla lektioner var så... Diss no.1: Att sitta själv i baksätet! Jag hatar det, någon av sina föräldrar sitter där fram och pratar med någon annan vuxen som sitter bredvid. Hallå! Jag finns också! Hiss no.2: Att cykla! Nu kan man ju snart inte cykla till skolan längre och det är ju synd, men passa på så länge det går! Om man ska välja mellan buss och cykel så blir det helt klart cykeln för mig. Tänk vad mycket bättre det är att cykla: man får mer motion, det är roligare och det går snabbare än att åka buss. (I alla fall för mig) Och det bästa, man behöver inte springa till bussen för att sedan komma till busshållsplatsen och upptäcka att bussen är försenad. Tummen upp för cykeln! :) Diss no.2: Att tiden går så fort! Ja, det är så himla dåligt, snart är det jul och det var ju bara någon vecka sedan man var på solsemester. Eller? Tyckte ni om det? I så fall kan jag göra det fler gånger! //Sofie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0