Hej igen!!!

Ja, det kan man verkligen säga! Det var jätttelängesen jag bloggade (glömde bort lösenordet) Hihi ;-)! Ska nog börja igen om nu ngn läser... Hoppas det i alla fall, vet inte om Frida kommer börja igen men, ja...

Idag: var jag, Louise, Saga & Frida hemma hos Frida. Vi bakade en kladdkaka mm... Kanske inte världens bästa men den var bättre än den där Frödinge eller vad den heter för den smakar så mkt choklad vilket jag inte gillar. Det kladdkakan vi gjorde var godare för vi hade ingen kakao så vi tog Oboy pulver istället! ;-) Ngn som vill ha receptet? Då är det bara att fråga.

Nu ska jag kolla på Svenska Hollywoodfruar, så

Tjingeling! /Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0